Dziękujemy za wybór urządzenia naszej marki.
Warunki gwarancji Immergas
Zapoznaj się z podstawowymi warunkami gwarancji:
- Urządzenie musi zostać zakupione w punkcie sprzedaży z aktualną Akredytacją Immergas (lista akredytowanych punktów w zakładce: Gdzie kupić).
- Urządzenie musi zostać zamontowane zgodnie z obowiązującymi w Polsce przepisami prawa, przez osoby posiadające odpowiednie uprawnienia.
- Pierwsze uruchomienie zostanie wykonane przez serwisanta Immergas legitymującym się ważną akredytacją – sprawdź serwisy w Twojej okolicy. Musi zostać również potwierdzone wpisem do karty gwarancyjnej.
- Podstawowy okres gwarancyjny wynosi 24 miesiące od daty pierwszego uruchomienia (lecz nie dłużej niż 30 miesięcy od daty zakupu).
- W celu wydłużenia gwarancji w programie Gwarancja 2+3 należy zarejestrować urządzenie. Urządzenie musi zostać zarejestrowane w ciągu 24 miesięcy od uruchomienia.
- Podstawowy i wydłużony okres gwarancyjny będzie utrzymany pod warunkiem wykonywania corocznych, płatnych przeglądów.
- Wszelkich prac w okresie obowiązywania gwarancji (zarówno podstawowej, jak i wydłużonej), wynikających z obsługi serwisowej urządzenia może dokonywać jedynie serwisant Immergas legitymujący się ważną akredytacją. Sprawdź serwisy w Twojej okolicy.
Kupiłeś i co dalej?
Wszystko zależy od tego, na jakim etapie odwiedziłeś naszą stronę internetową. Ponieważ chcemy towarzyszyć Ci od początku, wybierz moment najwłaściwszy dla Ciebie.
Przeczytaj poniższe kroki, żeby dowiedzieć się, jakie masz opcje i możliwości.
Kupiłem i czekam na montaż
To świetnie już niedługo będziesz mógł korzystać z urządzenia Immergas. Pamiętaj, że po instalacji należy zlecić uruchomienie urządzenia uprawnionemu serwisowi, który znajdziesz tutaj. Takie podwójne sprawdzenie to gwarancja dla Ciebie, że instalacja została przeprowadzona zgodnie ze sztuką i Twoja instalacja jest wolna od wad.
Zamontowałem i właśnie się dowiedziałem, że instalator nie uruchomi mi urządzenia
Aby mieć pewność, że instalacja została wykonana zgodnie ze sztuką i jest bezpieczna, uprawnienia do uruchomienia posiadają jedynie specjalnie przeszkoleni przez nas serwisanci. To, dlatego musisz umówić kolejnego fachowca. Znalezienie odpowiedniej osoby nie jest trudne. Wystarczy, że wejdziesz tutaj, a na pewno znajdziesz odpowiednich fachowców w swojej okolicy. Nie martw się też o dodatkowe koszty, sama usługa jest bezpłatna. Przygotuj się jednak, że będziesz musiał opłacić koszty dojazdu serwisant i ewentualne usługi dodatkowe, niewchodzące w zakres usługi pierwszego uruchomienia.
Obsługa przekazanych parametrów z panelu użytkownika Gwarancja 2+3: Lokalizacja (miasto i/lub kod pocztowy) oraz grupa urządzeń na stronie: https://www.immergas.pl/serwisy/
Przyjechał serwisant na pierwsze uruchomienie i powiedział, że muszę zapłacić! A przecież pierwsze uruchomienie miało być bezpłatne!
Sama usługa pierwszego uruchomienia jest bezpłatna, a w jej skład wchodzą ściśle określone czynności. Serwis w ramach pierwszego uruchomienia:
- sprawdzi czy urządzenie podłączone jest prawidłowo do instalacji wodnej, gazowej, elektrycznej, ogrzewczej i kominowej
- wyreguluje kocioł ustawiając zakres pracy, a także ustawi maksymalną moc na c.o. zgodnie z zapotrzebowaniem budynku na ciepło
- skontroluje i ustawi wymagane parametry
- podpisując protokół uprawomocni ochronę gwarancyjną
Inne niż wyżej wymienione usługi oraz dojazd serwisanta są płatne i pokrywane przez właściciela urządzenia. Więcej znajdziesz w warunkach gwarancji.
Udało się! Urządzenie uruchomione. Serwisant mówił coś o wydłużonej gwarancji. O co chodzi?
Cieszymy się. Teraz możesz w pełni korzystać z funkcjonalności urządzeń naszej marki. Faktycznie serwisant mógł mówić o gwarancji do 5 lat. To prawda! Podstawowa, obowiązkowa gwarancja to 2 lata. Jeśli jednak chcesz wydłużyć BEZPŁATNIE gwarancje do 5 lat, kliknij przycisk Zarejestruj/Zaloguj na górze tej strony, wpisz wymagane dane, a Twoja gwarancja zostanie przedłużona. Pamiętaj, że zostanie ona utrzymana pod warunkiem wykonywania corocznych, płatnych przeglądów.
Chcę znaleźć dokumentację, która potrzebna jest do złożenia wniosku o dofinasowanie
Nic prostszego, wszelkie dostępne dokumenty znajdziesz tutaj.
Dokumenty możesz wyszukać, wybierając kategorię, np. pompy ciepła lub wpisując kod produktu.
Czy przeglądy są odpłatne i obowiązkowe?
Urządzenia grzewcze jak samochody powinny raz w roku przechodzić przegląd. Pozwoli to sprawdzić w jakim stanie jest urządzenie, a jeśli są potrzebne drobne naprawy serwis przeprowadzi je na miejscu. Nie ma przepisów zobowiązujących nas do corocznego wykonywania przeglądów, jednak najważniejszym warunkiem utrzymania gwarancji jest właśnie ich regularne wykonywanie. Sprawdzone urządzenie będzie działo dłużej i sprawniej, jeśli będziemy pilnować terminów przeglądów.
Przeglądy są płatne i właściciel urządzenia jest zobowiązany do ich pokrycia.