Strefa serwisanta
Jak zostać Partnerem Serwisowym Immergas?
Partner Serwisowy to pierwszy status w strukturze Immergas.
Jeśli, więc chcesz zostać jednym ze współpracujących z nami serwisantów:
- Napisz na adres serwis@immergas.pl.
- Otrzymasz formularz, a następnie po wstępnej weryfikacji, na podany w formularzu adres email otrzymasz test sprawdzający ogólny poziom Twojej wiedzy.
- Pozytywne zaliczenie testu zakwalifikuje Cię do kolejnego etapu. Jeśli jednak wynik będzie negatywny, otrzymasz możliwość poprawienia testu (możesz go powtórzyć jeden raz).
- Otrzymasz linki i materiały dydaktyczne, które pozwolą Ci na przygotowanie się do egzaminu praktycznego.
- Egzamin praktyczny jest odpłatny. Termin egzaminu praktycznego ustalasz z Działem Aftersales, po zaksięgowaniu wpłaty.
Jak wygląda egzamin?
- Egzamin praktyczny składa się z wybranych 2 elementów: procedura pierwszego uruchomienia, procedura przeglądu, diagnostyka kotła. W pierwszej części kandydat ma dokonać pierwszego uruchomienia kotła lub okresowego przeglądu zgodnie z obowiązującą procedurą. W drugiej części kocioł zostaje wprowadzony w stan awarii, a zadaniem kandydata jest zdiagnozowanie problemu i podanie rozwiązania usunięcia usterki kotła.
- Egzamin praktyczny odbywa się w siedzibie Immergas Polska. Musisz mieć ze sobą własnym zestaw narzędzi.
- Zaliczenie egzaminu odbywa się na podstawie listy czynności zgodnie z „Procedurą Uruchomienia” oraz „Procedurą Przeglądu”, które muszą zostać wykonane. Część czynności ma ważność kluczową, a ich pominięcie może zagrozić bezpieczeństwu użytkownika. Dlatego ich pominięcie skutkować będzie niezaliczeniem egzaminu.
- Jeśli pozytywnie zaliczysz egzamin podpiszemy Umowę o realizację serwisu technicznego Immergas. Uzyskasz, tym samym tytuł Partnera Serwisowego Immergas.
- Po podpisaniu i odesłaniu umowy otrzymasz imienną pieczątkę oraz dane dostępowe do portalu serwisowego POS, a także dane Twojej firmy zostaną umieszczone na stronie internetowej Immergas.
Poznaj strukturę serwisową
IMMERGAS
Licencjonowany Serwis Immergas
To najwyższy stopień w strukturze serwisowej Immergas. Status ten to dodatkowe profity, jak np.:
- uzyskanie najszerszego zakresu uprawnień serwisowych (najwyższy poziom rabatowy na części).
- możliwość samodzielnego przywracania gwarancji
- specjalne akcje promocyjne
- możliwość bezpośredniej sprzedaży części zamiennych firmom z sieci serwisowej Immergas
- wsparcie techniczne – dostęp do dedykowanej do „hot-line”, gwarantującej możliwość konsultacji telefonicznej bezpośrednio z technikiem Immergas
- zwolnienie z obowiązku fizycznego przesyłania protokołów z gwarancyjnych usług serwisowych.
Przyznanie tego statusu jest każdorazowo weryfikowane przez Immergas, a kandydat musi spełnić kilka istotnych warunków:
- posiadać status Serwisu Immergas
- dysponować lokalem z podłączonym stałym łączem internetowym, odpowiednią powierzchnią magazynową oraz pracownikiem biurowym dedykowanym do obsługi połączeń telefonicznych z infolinii.
Serwis Immergas
to podstawowa i najliczniejsza jednostka serwisowa w strukturze Immergas. W zakresie uprawnień SI leży:
- pierwsze uruchomienia kotłów Immergas;
- przeglądy gwarancyjne kotłów zmiękczaczy Immergas;
- naprawy gwarancyjne kotłów oraz zmiękczaczy Immergas;
- naprawy pogwarancyjne oraz prace konserwacyjne zlecane przez użytkownika lub Immergas;
- naprawy wykonywane w celu usunięcia niezgodności towaru z umową.
Partner Serwisowy Immergas
to firmy, które posiadają uprawnienia do wykonywania serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego Immergas, choć nie jest to kluczowy aspekt działania firmy.
Status ten otrzymują firmy serwisowe, które dopiero rozpoczynają współpracę z Immergas w zakresie obsługi gwarancyjnej i pogwarancyjnej urządzeń Immergas.
Po przekroczeniu 100 zgłoszonych zdarzeń serwisowych w danym roku obowiązywania umowy (do 30 czerwca) firma otrzyma status Serwisu Immergas wraz z podpisaniem kolejnej umowy.