Twój zakres obowiązków
-
Opracowywanie strategii doskonalenia doświadczeń klienta i nadzór nad jej realizacją
-
Analiza procesów biznesowych w punktach styku klienta w całym cyklu życia klienta, opracowywanie zmian w ścieżkach klienta (B2B oraz B2C)
-
Monitorowanie jakości poziomu obsługi klienta w różnych punktach styku dla poszczególnych kanałów sprzedaży i segmentów klienckich, ilościowa i jakościowa analiza głosu klienta
-
Współpraca z różnymi jednostkami organizacyjnymi Immergas (działy, zespoły projektowe), mającymi punkty styku z klientem
-
Udział w projektach digitalizacji procesów sprzedażowych i obsługowych
-
Optymalizacja aspektów UX istniejących rozwiązań i produktów, proponowanie kierunków rozwoju
-
Budowanie i promowanie kultury organizacyjnej ukierunkowanej na klienta – proponowanie i organizacja aktywności promujących podejście klientocentryczne
-
Opracowywanie i wdrażanie standardów obsługi klientów
-
Odpowiedzialność za wyniki satysfakcji klienta
Nasze wymagania
-
Sukcesy w zarządzaniu projektami
-
Umiejętność moderowania warsztatów (np. analiza ścieżki klienta, wypracowywanie usprawnień procesów)
-
Umiejętność przygotowania analiz, raportów, wyciągania wniosków biznesowych i formułowania rekomendacji
-
Orientacja na potrzeby klienta i doświadczenie w projektowaniu ścieżek klienta i poprawie jego doświadczeń
-
Proaktywność, samodzielność, terminowość, zorientowanie na cel
-
Komunikatywność i umiejętność współpracy z różnymi zespołami i stanowiskami w organizacji, w tym z zarządem
-
Komunikatywna znajomość języka angielskiego
-
Gotowość do pracy w biurze (w formule hybrydowej)
Mile widziane
-
Doświadczenie w zakresie przygotowywania i realizacji badań ilościowych i jakościowych
-
Praktyczna znajomość metodologii Design Thinking
To oferujemy
-
Realny wpływ na projektowanie i wdrażanie kluczowych procesów w firmie z dużym potencjałem rozwoju, w którym cenimy relacje i wartości budujące wspólny sukces
-
Środowisko pracy sprzyjające wymianie wiedzy, doskonaleniu procesów i narzędzi pracy
-
Pracę hybrydową
-
Motywacyjno-efektywnościowy system wynagradzania (wynagrodzenie zasadnicze + premia)
-
Zróżnicowany pakiet benefitów – m.in. opieka medyczna, karta sportowa, ubezpieczenie na życie