W życiu każdej firmy przychodzi moment podsumowania zmian, jakie zaszły przez lata funkcjonowania. W historii Immergas ten moment właśnie nastał, a okazją do tego jest obchodzony w tym roku jubileusz 50-lecia, przy okazji którego firma zdecydowała się na odświeżenie swojego wizerunku.
Nowe logo oraz identyfikacja wizualna firmy odwzorowują nowy koncept i filozofię działania. Immergas to dziś marka ze zdecydowanym ukierunkowaniem na przyszłość, a nowy znak mocno podkreśla otwarcie się na nowe kierunki rozwoju.
Zmiany, jakim poddawane jest logo, odzwierciedlają rozwój marki na przestrzeni lat. W 50-letniej historii Immergas jej logo zmieniało się kilkukrotnie, wyznaczając kamienie milowe zgodnie z kierunkiem rozwoju firmy.
Nowe logo bardzo mocno odzwierciedla i przekazuje najważniejsze wartości marki Immergas. Marki mocno technologicznej, innowacyjnej, nowoczesnej. To wartości pielęgnowane przez Immergas od lat.
50 lat historii marki na rynku to solidna podstawa pozwalająca nam dziś patrzeć z podekscytowaniem w nadchodzącą przyszłość, a odświeżenie wizerunku marki to kluczowe wydarzenie na drodze do kolejnych sukcesów i zmian.
– komentuje zmiany Witold Ludwiczak, Dyrektor Zarządzający Immergas Polska Sp. z o.o.
Zmiany znajdują swoje odzwierciedlenie w nowej tożsamości marki: nowe logo to czysta, bardziej nowoczesna czcionka, wyraziste kontury, a jednocześnie wizerunkowo zachowana kolorystyka. Metamorfozę wizerunku przeszedł również bohater marki Immergas – Caius Camillus, który od lat jest bardzo dobrze rozpoznawalną ikoną, zwłaszcza przez grono partnerów handlowych firmy, instalatorów i serwisantów,
Nowe logo na szeroką skalę zadebiutuje w kampanii marketingowo – informacyjnej, która wspierana jest hasłem „Immergas. The sign of the future”.
Nasza nowa tożsamość to znacznie więcej niż tylko nowe logo. Dzięki odświeżonemu wizerunkowi przekazujemy wszystkie wartości, którymi jako firma kierujemy się na co dzień. Kampania ma na celu poinformowanie użytkowników o naszym nowym logo, a jednocześnie podkreślenie faktu, że jesteśmy dynamiczną, nowoczesną marką wyznaczającą trendy w branży grzewczej.
– mówi Magdalena Oskiera, Kierownik Marketingu Immergas Polska.
Jednym z elementów odświeżenia wizerunku jest również nowa strona internetowa Immergas Polska, która w nowoczesnej odsłonie prezentuje ofertę produktową Immergas. Przejrzysty układ strony ułatwia dostęp do najważniejszych informacji i funkcjonalności, a nowa grafika uzupełnia zmiany wizerunkowe firmy.