Dzisiaj obchodzimy CX Day, czyli światowy Customer Experience Day. Inaczej mówiąc, jest to święto wszystkich klientów i ich doświadczeń (z ang. Customer Experience), jakie Ci mają z markami.
Dla nas najważniejsi są nasi klienci i dlatego obchodzimy pierwszy raz to święto,
By nie poprzestać na słowach – działamy! Nieco ponad rok temu rozpoczęliśmy podróż w kierunku poprawy tego co odczuwają i przeżywają klienci, kontaktując się z nami na każdej płaszczyźnie i w wielu momentach swojego życia. Badamy, ankietujemy, tworzymy mapy, prowadzimy warsztaty i wywiady, aby jeszcze lepiej rozumieć ich oczekiwania i potrzeby. Ten fascynujący, choć niełatwy proces, wymaga od nas zmian i wielkiej uważności. Wiemy jednak, że dzięki temu lepiej zrozumiemy potrzeby, a finalnie poprawimy jakość naszych usług.
Wszystko dlatego, że nam na Was zależy!
W tym szczególnym dla nas – bo obchodzonym po raz pierwszy – dniu, dziękujemy Wam za to, że pozwalacie nam dostarczać ciepło do polskich domów. Jesteście “pomostem”, dzięki któremu możemy dać komfort i każdego dnia wypełniać misję wychodzącą wprost z głębi DNA marki Immergas.
Wszystkiego najlepszego – najlepszych i samych pozytywnych doświadczeń z nami Wam życzymy!